تقدیر از برگزیدگان طرح دورهمی قرآنی

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵ کد : ۹۹۳ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۶۹
از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ایام ماه مبارک رمضان طرح دورهمی قرآنی ویژه دانشگاهیان برگزار شد که از برگزیدگان این طرح بین صلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه تقدیر شد.
تقدیر از برگزیدگان طرح دورهمی قرآنی

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح دورهمی قرآنی گفت: یکی از نشانه های مسلمانی ما و یکی از تعهداتی که مسلمانان باید داشته باشند این است که توجه و غیرت خود را نسبت به قرآن کریم در صحنه عمل نشان دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در ادامه به حدیث ثقلین اشاره کرد که درباره جایگاه هدایت‌گری قرآن کریم و اهل بیت پیامبر(ص) در دین اسلام و لزوم تمسک به آنها پس از درگذشت پیامبر اسلام(ص) سخن می‌گوید و اینکه این دو، همواره در کنار یکدیگرند تا در کنار حوض کوثر به پیامبر اسلام(ص) ملحق شوند.

گفتنی است در این طرح قرآنی 34 کارمند خانم و 30 کارمند آقا و یک عضو هیات علمی شرکت کردند که از این تعداد 18 کارمند خانم، 5 کارمند آقا و یک عضو هیات علمی به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند و ملاک برگزیدگی در این طرح حضور مستمر در جلسات و پاسخگویی درست به سوالات هر جلسه بود.

اسامی کارمندان برگزیده زن: مریم شیدایی، منیژه داداشی حاجی، راحله اسدی، فاطمه اسکندری، مرضیه حیدری، مریم اسماعیل نتاج، شهناز نادری، رحیمه رضا تبار، مینا کجلولی، عهدیه پیاپ، هاجر گلی، فاطمه حلیمی، کوثر نظرپور، جمیله شجاعی، زهرا ببوجانی، عظمت عنایت زاده ، مریم حکیمی راد و نجیبه هدایتی

اسامی کارمندان برگزیده مرد: علی پیرزاد، حمید قربان نیا، سید محسن محمدی، سیدرضا موسی پور و سعید طراوتی.

عضو هیات علمی برگزیده: دکتر تقی بارفروشی.

شایان ذکر است همکاران منتخب می توانند جهت دریافت تقدیر نامه و گواهی آموزشی این دوره به معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، کانون فرهنگی قرآن و عترت مراجعه نمایند


( ۱ )